Στην κουζίνα των γεύσεων

Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να γράψω για το βιβλίο της Ερμιόνης από το λαχταριστό blog  The one with all the tastes αλλά όλο κάτι γινότανε και η ανάρτηση μου πήγαινε πίσω. Και είναι κρίμα γιατί είναι ένα πολύ όμορφο και καλογραμμένο βιβλίο!

Όσοι ξέρετε την Ερμιόνη από κοντά, ξέρετε ότι είναι ένα πολύ γλυκό κορίτσι αλλά και όλοι όσοι διαβάζετε το blog της πιστεύω έχετε την ίδια γνώμη. Ο τρόπος που μας παρουσιάζει τα όμορφα φαγητά που μαγειρεύει, σε κάνει να θέλεις να είσαι στο σπίτι της όταν τα φτιάχνει και να τα γευτείς με εκείνη και την παρέα της.
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στο βιβλίο της. 'Οπως γράφει και ο Γιάννης Λουκάκος στο εξώφυλλο του βιβλίου "...είναι ευχάριστο και τόσο φιλικό, που σε κάθε του σελίδα νιώθεις σαν να είσαι καλοδεχούμενος σ' ένα υπέροχο οικογενειακό τραπέζι".

Φυσικά, από τότε που το πήρα έχω φτιάξει αρκετά από τα φαγητά που μας παρουσιάζει.
Έφτιαξα το "εύκολο σουφλέ με πατάτες και τυριά" για να το πάω σε τραπέζι φίλων (δεν είχα καμιά αμφιβολία ότι θα ήταν νόστιμο, τα φαγητά της Ερμιόνης είναι εγγύηση) και άρεσε πάρε πολύ σε όλους.

Έφτιαξα muffins με γραβιέρα, γαλοπούλα, φρέσκο κρεμμυδάκι και κόκκινη πιπεριά και με το ζόρι κράτησα τα παμφάγα μου να μην τα φάνε όλα μέχρι να τα φωτογραφίσω.

Έφτιαξα και τα φανταστικά μπισκότα με τρία υλικά αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα ούτε ψιχουλάκι για φωτογραφία!!

Ξέρω ότι αρκετοί έχουν ήδη αγοράσει το βιβλίο, για όσους όμως δεν το έχουν, το συνιστώ ανεπιφύλακτα, είμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ όμορφο συμπλήρωμα της μαγειρικής τους βιβλιοθήκης!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα. Το έχω και εγώ το βιβλίο και έχεις δίκιο, οι συνταγές της είναι πολύ νόστιμες και εύκολες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Ερμιόνη είναι αναμφισβήτητα ένα κορίτσι ταλαντούχο!Είμαι σίγουρη πως ότι έφτιαξες από το βιβλίο της είναι νόστιμο!! Την καλημέρα μου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με την Λίλια!
    Σίγουρα θα είναι πεντανόστιμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ αγαπημένη η Ερμιόνη και το blog της Μαράκι!! Είχα περάσει κάποια στιγμή από το τοπικό βιβλιοπωλείο και το είχα ξεφυλλίσει το βιβλίο, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον, αλλά δεν έχω καταφέρει να το αποκτήσω ακόμη, ελπίζω σύντομα να το κάνω και να φτιάξω κι εγώ κάποιες από τις υπέροχες συνταγές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυωραια η παρουσιαση Μαρια μου,
    δεν την εχω γνωρισει απο κοντα την Ερμιονη αλλα σιγουρα απο μια ματια στο υπεροχο μπλογκ της αλλα καισ το βιβλιο καταλαβαινεις ποσο ταλαντουχα ειναι!!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Ερμιονάκι που είχα την χαρά να γνωρίσω από κοντά, είναι ένα υπέροχο κορίτσι που αποπνέει πολύ θετική αύρα!
    Εύχομαι να της πάνε στην ζωή της όλα όπως τα ονειρεύεται!!

    Κοριτσάκια έχετε πρόσκληση σε παιχνιδάκι, αν θέλετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχως δεν την ξερω προσωπικα αλλα εχει εξαιρετικες προτασεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή